Utmanad

Jag har blivit utmanad av Miss Stylish att svara på några frågor om höst modet, och jag antar självklart den eftersom det här är en modeblogg så vad passar bättre då? ;)





1. I höst handlar det mycket om att blanda svart och grått med starka accent färger som tex Cerise, lila och gult. Vilken färg kommer du satsa på?

Jag kommer definitivt satsa på cerice. Kanske även olivgrön.

2. Vad tycker du om spets trenden?

Jag gillar spets så länge det inte blir för "sexigt". Det får inte bli för avklätt och se mer ut som underkläder / nattplagg utan det ska vara spets i rätt mängd.

3. Under sommaren har konjak varit den färgen som dominerat bland väsktrenderna. Vilken färg kommer din väska ha i höst?

Jag kommer, tråkigt nog, satsa på en svart väska.

4. Favorit plagg i höst?

Helt klar cardigans.

5. Vilka accessoarer kommer du att satsa på?

Hmm... svårt.. blir nog ett gulligt litet enkelt halsband. Inget som "sticker ut" för mycket. Ett vanligt guldhalsband.

6. Kommer du att köra på den populära skinn jackan, eller satsa på någon av alla dessa kappor som nu finns i affärerna?

Kappa har jag redan så kappa svarar jag :)

7. Vilken designer skulle du vilja se H&M samarbeta med denna höst?

Så länge det är snyggt och inte "för mycket" så är alla välkomna :)

8. UGG's blev utnämnda för bara ett tag sen till en av våra största modemissar någonsin. Men nu är de tillbaka i butikshyllorna. Hade du velat se att de stod kvar på utelistan, eller är de någonting du kommer använda?

Supersköna skor så det kommer jag använda.

9. Vad kommer du troligen satsa på för look vad gäller hår och smink?

Flätat hår, det är höstens måste. Smink blir neutralt, lite mascara och ett läppglans. Möjligtvis en stark färg på läpparna vid speciella tillfällen och lite sotiga ögon.

10. Slutligen, förutom jeans vad kommer klä dina ben i höst? Färgade strumpbyxor, spets leggings, eller klassiskt svart?
Jag kör på mycket färger. Det är jätte snyggt att variera färgen på benen. Så mig får man se i blåa, röda, bruna, svarta, vita, gråa och rosa ben.


Kommentarer
Postat av: Ms Stylish

Hej!

Vad roligt att du var med och svarade!

Kolla in igen nästa vecka då vi kör 10 nya frågor :)

Kram

2008-09-24 @ 18:43:55
URL: http://msstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0